accordingtolina.blogg.se

drugdeal

DATE: 2015-03-06 - 12:35:55
Hejhopp!
Jag har en god nyhet att dela med mig av och det är att jag ÄNTLIGEN är utbildad bartender så vet ni nån bar i sydney som söker en bartender så holla at mee för jag är så less på mitt nuvarande jobb och om jag inte får ett annat jobb finns det risk att jag slår en och annan tallrik i huvudet på nån stackars snobb och jag vill inte prova sitta på ett australienskt fängelse...eller åka hem.

nu ska jag bara vänta på nästa lediga dag så jag kan hämta mitt diplom eller vad det heter ..certifikat kanske? Ja inte vet jae. 

Det är fredag kväll och jag ligger redo i sängen för sömn. Imorgon är det jobb kl 11 som vanligt. Usch så tråkigt. Ska kolla på beauty gurus på youtube tills jag somnar. G'night !  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: