accordingtolina.blogg.se

alla hjärtans dag

DATE: 2015-02-14 - 12:46:23
Hade skrivit ett jävligt lång inlägg också försvann det. Förmodligen för att jag klagade igenom hela inlägget att det själv blev så bittert att de tog självmord. Anyhow, den här  hjärtansdagen har inte vart nån höjdare, jag och alex jobba om varandra och hade ett par timmar runt middagstid som vi tänkte spendera tillsammans och äta, men istället vart det sjukan och få nått mot min urinvägsinfektion. Yay. Det gick iaf hur smidigt som helst och nu går jag på penicillin. Påvägen hem fick jag handla middag då och var sugen på allt. Hamburgare, pommes, sushi, cola, cider, bananasplit-shot, kitkat.. planen var att ligga i sängen, svulla och kolla på veckans brott men internet var på minus så kolla mer på stillbilder än rörligt... kul satttteeee, happy valentines day, peeps! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: