accordingtolina.blogg.se

you were my cup of tea but i drink champagne now

DATE: 2015-01-13 - 13:03:52
Hello! 
Idag har jag köttat ett 8 timmars pass på jobbet, yay extra cash tänkte jag också fick jag veta att jag var ledig imorgon istället. Jahapp... får väl se vad för roligt som händer imorgon då..

I övrigt så har jag sånt jävla shoppingsug så det bara kliar i fingrarna. Och utseendekris, vet ni vad jag menar? När man bara känner sig ful och vill ändra allt och köpa massa smink, byta hårfärg, klippa sig och ja, bara förändra. Beror nog på att jag har samma kläder på jobbet, svarta byxor och svart tröja, alltid uppsatt hår och lite smink som ändå hamnar nere på bröstet för att man svettas så mycket..

Anyways, nu ska jag sova. Goodnight!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: