accordingtolina.blogg.se

may you monday be short and your coffee strong

DATE: 2015-01-05 - 12:20:11
Hej hörrni. Idag är det måndag och jag har jobbat. Jobbat.. ett konstigt ord jag knappt använd i en jag-mening. Jag har fått ett jobb iallafall på en kebab grill i westfield gallerian i stan. Det tar 40 minuter att gå dit trots att det typ är 2,8 km. Förstår ni hur många trafiklysen jag måste vänta på att dom ska bli grön? Ganska många.. det är helt okej iallafall. Jobbet. Det är så jävla stressigt i omgångar så man glömmer bort tiden. Det gillar jag.
nu ska jag sova. Jag ska jobba imorgon också. Nu ska jag sova och drömma om att istället för att åka upp till 5e våningen å göra kebab så åker jag till 4e våningen och köper en chanel väska. 

Nu lät jag bitter men det är jag inte. Jag är stolt och glad att jag har ett jobb som inte suger.  

Godnatt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: