accordingtolina.blogg.se

livet på rutin

DATE: 2015-01-31 - 06:58:03
Igår var tanken att vi skulle åka till coggee och ha strandhäng men eftersom vädret inte var det ultimata satte vi oss i hyde park och drack vin istället med sällskap av några svenskar. 
Idag är jag också ledig och har mest bara legat i sängen och vart trött och funderat. Även om man är på andra sidan jorden så kommer vardagstristessen och just nu känns det bara som att allt är på rutin, jag jobbar för dåliga pengar, kommer hem äter duschar och sover. Jag hatar det här med att aldrig vara nöjd. Det positiva är att vi har sagt upp lägenheten och kan flytta den 16e så hoppas verkligen att vi hittar något billigare och centralare tills dess.
Nu ska jag träna sen duscha och plugga.

Kan tipsa om appen pump up för övrigt, där kan man hitta både motivation och hur du kan träna utan redskap. Toppengrej! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: