accordingtolina.blogg.se

birthdaygaaaaal!

DATE: 2015-01-21 - 12:05:15
Hejs. Då var man 23. Som inte är det enklaste att säga på engelska så folk som frågar hur gammal jag är kommer få "tjugoträd" till svars.
Denna födelsedag har vart annorlunda på många sätt. Det första är väl att jag för första gången firas mitt i sommarn istället för svinkalla vintern. Andra är att jag för första gången sen 2006 inte börja morgonen med att gråta. Det finns en klump i mig någonstans - men den är inte lika stor och ångestfylld. Den är lättare och det är klart att det blir det med åren men jag tror att jag kanske har brytit ett mönster som hade vart svårt att bryta hemma i sverige. 
Det finns inte en minut jag inte tänker på pappa idag, inte en sekund som han inte är med mig.
Men det får mig inte att dö av saknad. 
Det får mig inte att gå sönder av ångest.
Och jag tror ingen är gladare än han.

-
Jag har iallafall jobbat idag, sen åkte jag, alex och micke ut på ikea och åt mat. Jag kunde inte bestämma om jag skulle ha köttbullar eller lax så det blev båda.sen köpte vi hårdbröd, ikeas choklad, kaffe och glass. 
Jag fick favvo-vs-lotionen (och helkroppsmassage) av alex och en flarra vin av micke. Tackar! 
Nu ska jag äta choklad, läsa bloggar och sova. 
Goodnight peeps!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: