accordingtolina.blogg.se

beautiful sunset & beautiful people

DATE: 2015-01-08 - 09:21:32
Hejhej! Igår efter jobbet gick jag direkt till pyrmont där alex och ett gäng satt och drack öl och det sluta med att vi var där hela kvällen. 
Supermys.
Välförjänat om inte annat. Att stå och göra mat åt snobbiga människor i lunchruchen är inte bara de heller. Jag gillar faktist jobbet - om man bortser från all svett det innebär. Och just såna där männiksor som tror att dom är liite bättre. 
Men ibland kommer dom där sällsynta människorna som kan göra hela ens dag.  Små guldmänniskor som sprider glädje. 
Som idag när jag stod i kassan också kom en tjej med sin familj också sa den här tjejen ( typ 12 år) "you got so beautiful eyes!" Jaha ja tack, tyckte jag, lagomt förvånad men med ett supperflin "they shines so bright just like your smile!" 

Mm, såna människor. 
+ Oslofru
2015-01-08 | 10:55:35
http://www.oslofru.com

Verkligen vackert <3

Svar: :)
Lina Öman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: