accordingtolina.blogg.se

long day / new in

DATE: 2015-02-02 - 11:46:30
Halloh! Idag har jag jobbat till stängning och det är ju precis lika kul som det låter. Efter lunchruschen har vi knappt nå kunder så man står mest och stirrar. När jag gick hem gick jag iallafall in på priceline för att köpa en ny eye-makeup rengöring eftersom den andra inte funka alls. Och med varan jag tänkte ut i handen frågar jag i kassan om den verkligen funkar för vattenfast mascara och då rekomendera dom en annan, garnier micellar cleansing water som tydligen skulle va såå jätte bra för vattenfast även om förpackningen inte säger ett dugg om de. Och ja, in my butt vad den sög så inatt får jag sova med mascara. Köpte även dom här stripsen för porer, tummen upp för dessa iaf!

tråkigt inlägg. Pussåhej



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: