accordingtolina.blogg.se

inte lika som Jessica

DATE: 2014-07-09 - 21:48:00
Kvällsfika deluxe! 
Idag har jag legat på Maln med Vanja i princip hela dagen och pressat, badade faktist också och tji fick jag och vart görjävla snorig.  När jag kom hem så vart det dammsugning och skurning eftersom jag lokalisera den fräna doften av kiss, som kom från vardagsrumsmattan. Inte en så liten fläck heller utan det har väl vart toalett ett par dagar, mina underbara små monster <3
Sen har jag tvättat bilen, i bikini. Eller ja, jag hade shorts på mig också då jag inte vela känna mig helt blottad. Jag kände mig inte direkt som Jessica Simpson i the dukes of hazzard men ah, bilen är ren iallafall så mission complete.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: