accordingtolina.blogg.se

som att sitta på nålar

DATE: 2014-08-28 - 19:40:04
Idag har vi vart på Ikea och handlat till badrummet! Alex har målat så nu ska det torkas bara sen upp med grejer. Det blir svart tak och ljusgrå väggar, som dock ser ljusblå ut nu och vi är så missnöjda med det men förhoppningsvis så ordnar det väl till sig när alla grejer kommer upp. Den röda plastmattan som är där inne behöll vi. Jag hoppas verkligen at det blir bra. Vårt badrum är så himla litet och duschen, handfatet och toaletten är brevid varann mot en vägg.. 
 
Inget svar om visum än heller. Jag vet inte hur många gånger jag loggat in idag för att kolla. vad äre för snack om det går på några timmar?? Jag sitter bokstavligen på nålar. Inte särskilt bekvämt....
 

 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: