accordingtolina.blogg.se

Min bröllopsklänning

DATE: 2014-08-23 - 18:18:31
 
Idag har jag vart gift i en vecka, helt sjukt ju! Tiden går så snabbt och det känns knappt som om det har hänt. Jag är såklart lyckligare än någonsin men det är skrämmande hur fort dagen gick och hur lite man hann andas in och ta till vara på den. Men Fru Öhman en vecka idag, ja!
 
Men nu när bröllopet är förbi kanske jag ska ta och berätta lite om det? Tänkte börja med klänningsscenariot...
Klänningspaniken kom typ.. en kvart efter att han fria? Haha. Först vela jag ha en enkel klänning, provade några fina vita maxiklänningar tills jag insåg att vafan, jag gifter mig en gång. Klart jag ska ha en riktigt brudklänning! Och det var fan svårare att hitta utan att betala ihjäl sig. Kollade en massa på Ebay och börja få lite panik eftersom det börja närma sig. Bestämde mig för denna och skrev till företaget att jag gifter mig den 16e Augusti och måste ha den till dess och fick ett Ok till svar. Nervös blev jag. Paniken att den inte skulle hinna fram eftersom den var måttbeställd och skulle skickas från Kina. Eller ännu värre, att den kom fram men såg ut som en påse tyg. Men 3-4 veckor innan bröllopet var, så kom den. Och nöjd blev jag. Den såg inte exakt ut som på bilden, men var så himla fin och välgjord. 1000 kronor kostade den plus 200 i frakt. Helt otroligt pris. Jag blev nöjd, min man blev nöjd, plånkan likaså.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: