accordingtolina.blogg.se

Life isnt always perfect. Life isnt always easy. Life doesnt always make sense. But thats the beauty of life.

DATE: 2013-01-10 - 17:21:54
Tänkte blogga från datorn då det oftast blir lite mer text då än när man bloggar från mobilen( om någon nu läser min blogg....) Får ofta höra att jag låter sur när jag skriver sms bara för att jag är så kortfattad, eftersom jag faktist tycker att det är jobbigt att skriva sms då saker lätt missuppfattas om man inte mot förmodan lägger till en :P-gubbe , för då är man tydligen glad. I och för sig så borde jag egentligen vara tyst idag då jag verkar vara lätt att missuppfatta? Vet inte vad det är men jag kanske inte är tydlig nog, och hamnar ofrivilligt i diskussioner även fast man försökte vara lite rolig och inte var dödseriös. 
 
Iallafall, det kliar i mina stackars shopping-fingrar, det var så länge sedan man kom hem med massa påsar och njöt utav att ta upp allt och slita av prislappen för att hänga in i garderouben. Hatar att va fattig.
Rad1: H&M, rad2: Ginatricot, rad3: Jotex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: