accordingtolina.blogg.se

I löööv you

DATE: 2013-01-10 - 20:54:00
En sån där skittråkig lista man random hittar och klistrar in i bloggen för att man är alldeles för uttråkad för sitt eget bästa. Men den här listan handlar ju om det finaste jag har.
 

Har ni någon speciell låt? Alltså.. Inte direkt kanske. Men hör jag Thomas Stenström-detsamma så är det ju Alex som kommer upp i huvudet.

Hur träffades ni? På Bockarna, vilket var typ det näst dräggigaste stället i Hudik, alla vet att nr 1 är skutan.

Är ni förlovade? Ja, det är vi. Fast jag har tappat min ring. Bad girlfriend men eftersom att ringen var för stor och att saker ofta går emot oss så är jag inte direkt förvånad heller.

Bor ni ihop? Ja. And i pretty much love it.

Kommer du ihåg er första kyss? Nej. det gör jag inte. Man minns sällan någonting när man går hem från bockarna.

Har ni barn tillsammans? Nej. Men om det händer så kommer det säkert bli världens jobbigaste, en korsning utav oss kan ju inte båda gott. Eller jo, det kommer säkert bli ett geni!

Vem sa "jag älskar dig" först? Believe it or not, men Alex. Ett par gånger utan att få någon respons dessutom! 

Vem är äldst? Jag vill egentligen svara jag på den frågan, men Alex är ju hela 6 månader äldre.

Blev du kär vid "första ögonkastet"? Har ett enkelt svar på denna utan någon kommentar. Nej.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Jag tycker ju hela han är otroligt fin, men jag är lite lätt besatt av hans överarmar och axlar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: