accordingtolina.blogg.se

"i've never met a leopard print i didn't like"

DATE: 2013-12-02 - 21:13:00
Hellotherekoettåblåebär! Den här Måndagen började inte så bra.. Tror jag lider av extremus klumpudus varje Måndag för alltid händer något. Idag börja jag med att jag trodde att jag försovit mig eftersom att jag inte ändrade dag på larmet.. Flög upp ur sängen ( Eller inte. låg kvar i 10 min med katterna å myste och tänkte äh, jag är ändå sen..) Men sen så klev jag ur sängen och skulle starta morgonen med kaffe, men eftersom min pojkvän också led lite av denna sjukdom imorse så var kaffepressen trasig.. Försökte göra kaffe med en té-sil, vilket gick..sisådär. Sen när jag skulle sminka mig råka jag vända hela puderburken upp och ner, och ja juste, LÖS puder.. Nu ska jag göra mig klar för säng, Godnatt (kl 11 när Ph är slut!)
 
Ett till par nya mjukisbrallor förresten, jag älskar dom precis lika mycket som dom älskar mig! Från H&M.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: