accordingtolina.blogg.se

2013- you've been good

DATE: 2013-12-31 - 11:30:13

2013 har vart det lättaste året dom senaste 10 åren, det ända året som ändå har flytit på ganska okej. Visst att man mött motgångar och att livet har vart jävligt jobbigt till och från, men det kan man ju inte komma ifrån. För första gången i mitt någorlunda vuxna liv kan jag säga att jag faktist inte bryr mig om ett nytt år, att jag inte behöver en nystart eller en massa lovord till mig själv. Jag är ganska tillfreds ändå med mitt liv. Men en snabb årsresume :

- Jag gjorde en coverup på min fylletattuering jag gjorde när jag bodde i Ljusdal. Piercade naveln igen. Tandställningen försvann, finally! Färgade håret blont, vilket jag fortfarande undrar om det var rätt val. Blev kattmamma igen till dom två helt underbaraste katterna. Köpte bil. Finaste William kom till världen. Köpt hus, som vi flyttar till den 24e Januari. Blev rökfri.Förstorade brösten. Var på Nitro Circus i Sthlm och sov på hotell med älskling. Förstorade läpparna. Firade två underbara år med Alex.

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: