accordingtolina.blogg.se

14 December 2013

DATE: 2013-12-14 - 10:14:08
Hallåjj! Enligt uppdateringen så har jag inte mycket att dela med mig av tydligen.. Men lite snabbt sådär då : Haft glöggmys med älskling, tagit influensaspruta, blivit stormad av stormen Ivar, ätit pulled högrev igen men den här gången i pitabröd och jag säger då det att fan vad jävla gött det är asså! bilen har vart på service/lagning och ska tillbaka på Tisdag, mobilen har blivit så jävla glapp i laddningen så är på gränsen att det inte går (varför ska allt pajja samtidigt?) Också är det här paktet påväg hem till mig. Min första Bh. Blir nästan tårögd.. Ne, men måste fuska lite, måste ju ha sportbhn både på julafton och nyår men tänkte att en stadig softbra får duga dom två dagarna istället så att man känner sig lite snygg iallafall.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: