accordingtolina.blogg.se

Vinterjackor och botten napp

DATE: 2013-08-30 - 21:32:17
Hallågodkväll! Idag är det Fredag och det innebär att antingen är man full eller så är man hemma och är skittråkig. Jag är oftast skittråkig. Fast vi har faktist vart ute och fiska, jag Alex och Erik. Jag lyckades fastna i ett träd, en elledning och någonting i botten, Alex rädda mig alla gånger. Sen att vi inte fick nå fisk suger. Sen att det är skitkallt suger ännu mer. Det är 9 grader ute. hej mössa, vantar, långkalsonger, halsduk och vinterjacka. Typ. 
Måste även införskaffa mig en riktig jävla vinterjacka så att jag överlever vintern iår. Alla andra vintrar har jag vart nära på att frysa ihjäl eftersom att 1. Jag hatar att se ut som en tjock padda. 2.vinterjackor är skitdyrt. 3. Det är näst intill omöjligt att hitta en snygg vinterjacka som inte förvandlar en till en padda. 
Förutom den här. Jag skulle kunna döda för den här. Den kostar 3499 kr så jag får nog frysa ihjäl i år ändå.
Hollies
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: