accordingtolina.blogg.se

Tisdag

DATE: 2013-08-27 - 20:52:30
Alltså, den här dagen.. Kliver upp skittidigt (07:15) för att göra mig klar för skolan, och när jag är fit for fight så kommer en obehaglig magsjuke-känsla, och eftersom min käraste har magsjuka så tog jag det säkra före det osäkra och var hemma idag. Jag har spytt i en skolkorridor en gång (för att jag snusa) och aldrig någonsin mer. I ren uttråkning när jag känner mig bättre beger jag mig SJÄLV ut i skogen för att plocka kantareller och blåbär. Tyvärr är dom utrotningshotad i skogen jag var i tror jag. Eller så var någon före mig. Men hittade två svampar och kanske 50 bålbar. Yay. Men, det positiva är att om 18 minuter börjar svenska hollywoodfruar och det gör typ hela mitt liv värt att leva. Till det blir det noggerglass. En timme av fullständig lycka.
 
Sen vill jag ha denna. Hade haft den varje dag som jag går i skolan. Från wildfox. way over my budget. 1200 jävla kronor.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: