accordingtolina.blogg.se

Söndag eftermiddag

DATE: 2013-08-18 - 16:53:44
Har haft fullt upp med att spela cs och fiska och sådär i helgen så tänkte bara rapportera att vi fick lite större ( läs: ätbara) aborrar igår så vi åt panerade aborrfileer på hårdbrödmacka igår, så jävla gott kill me now typ. 
Fick ju mitt paket från H&M i Fredags också, vart en nt handsväska eftersom jag tyckte den andra var lite stor så den här får agera vardagsväska och den andra skolväska. Skitbra. klickade ju såklart i lite mer saker i den där varukorgen H&M har, ett par overknee-strumpor, två enkla linnen och ens söt blus eller vad man nu vill kalla det.
Titta vad söt missarna är!! I love youuuuuuu. (speciellt när ni bajsa på alex jobbväska, klockrent brudar!)
 
 
 
+ Alvis
2013-08-18 | 18:24:02
http://PeaceOfLove.bloggplatsen.se

Hej! Vilken jättesöt och läsvärd blogg du har, Verkligen! :)

Kika gärna in på min blogg och lämna en kommentar eller två.

Vem vem, min blogg kanske är något i din smak?
KOLLA GÄRNA!!

Ha en bra kväll, Kram! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: