accordingtolina.blogg.se

You can't step in the same river twice... Things change.

DATE: 2012-11-14 - 17:15:45
Hejsan! Nu är jag tillbaka på Blogg.se efter ett tag på Scandalbeauties. Var riktigt kul att prova på, roligt med många läsare men det kändes inte som om man kunde blogga om allt som man vela. Så hejsan nya bloggen, i denna kommer det stå allt möjligt skit! 
 
Idag har iallafall vart en himla bra dag. Klev upp kvart i åtta, fixade mig och så. Vid kvart i nio kom Carro och jag föäljde med henne på Mvc och lyssna på hennes lilla flicka i magens hjärta. Efter det åkte vi hem till mamma, drack kaffe och prata skit, hämta ut min nya väska ( wich i love ) sen träffade vi Vanja på stan och vi fikade och gick sånt. Nu är jag hemma och har käkat, blir till att tvinga ögonen att vara öppna, är så jävulskt trött och klockan är bara 5. 
 
+ Nicke
2012-11-15 | 14:45:38

Som en av dina vip läsare på Scandalbeautie så följer jag så klart med dig hit ;) blir spännande att få följa ditt liv i denna blogg. Klart man kommer sakna dina super heta vip bilder, så så snygg på alla sätt.

Svar: Vad roligt å höra! :D
Lina Abrahamsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: