accordingtolina.blogg.se

echo

DATE: 2014-10-02 - 21:20:25


Här ekar det tomt... kan iaf uppdatera er lite med att jag och vanja var till sundsvall i veckan för boobcheck. mitt ena implantat har glidit ner lite eftersom mina revben på ena sidan är ojämn, så det vi kunde göra är antingen spänna huden eller lägga i ett nytt implantat som är större och ultra high profile, är dock inte så sugen på att göra nått av det eftersom jag vill göra större nån gång i framtiden ändå. fyndade iallafall detta i sundsvall, ny sportbh på cubus och ny vs på rusta, haha. sen har jag och alex renoverat tvättstugan så nu är den superfin. och... sen ... har det inte hänt så mycket mer. nu vart det här väldigt lång och tråkig text så vi avslutar det här inlägget nu. pusshej

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: