accordingtolina.blogg.se

feeling alive

DATE: 2014-05-19 - 19:00:04


idag har jag vart i Gävle med Sandra, hittade en fantastisk brudklänning, andra jag prova och jag föll pladask. den var ju dock för lång och behöver sys upp men annars satt den sååå fint. beslutångest om man ska kolla på nå fler eller om man ska slå till på den, känns som om den är The one lixom.. annars vart de lite små shopping och gotta i oss både sushi och max-mat. nu är jag hemma och ska försöka städa upp lite här i renoveringskaoset!
+ Veronica
2014-05-19 | 19:14:25
http://wallgrenveronica.blogg.se

Fin du är!

Svar: Men åh, tack :)
Lina Abrahamsson

+ Anonym
2014-05-20 | 08:35:03

Min vackra dotter

Svar: <3
Lina Abrahamsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: