accordingtolina.blogg.se

helgen

DATE: 2014-06-15 - 18:12:00
(bild från i fredags)
Har haft en kanonbra helg, dock vart vaken väldigt sent och vart helt slut dagen efter men det var det värt! 
I fredags var jag till Ljusdal med mamma och köpte gamla fönster som vi ska göra om till dörr till skafferiet. Sen Åkte vi till Tommy och Mikaela och fick en implusgrej att åka en sväng till stan mitt i natten och kolla på lite fulla människor. Lördagkvällen.. eller natten snarare, spendera jag och Mikaela i Ljusdal på crusing och kolla även då på fulla människor, haha. Såå skönt när man är nykter och slipper vara bakfull dagen efter. 
Idag har jag och Alex städat på gårn och klippt gräset, och nu är jag igång med kontoret igen och håller på att måla det. Hörs later!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: