accordingtolina.blogg.se

go 2 sleep

DATE: 2014-06-18 - 17:55:37
Detta är helt klart dagens wantie! Den här skulle jag lätt kunna bo i sena sommarkvällar när man vill känna sig bekväm men ändå snygg! ett statementhalsband och sandaler and you are good to go! Är dock tveksam på att beställa den då jag vet att den kommer vara för lång i benen och är tveksam om jag kommer sy upp dom..
 
Annars är jag så jääävla trött, försöker ladda upp inför att måla skafferiet men energin är ända nere i kina. Känns som om ögonen är alldeles för tung för huvudet. Jag orkar inte vara trött nåmer, är alltidalltidalltid trött. Saknar att vakna klockan sju på morgonen utan väckarklocka och kolla på nyhetsmorgon (tantvarning).
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: