accordingtolina.blogg.se

k-mart

DATE: 2014-12-01 - 09:03:25
 Detta skulle egentligen komma upp i fredags när jag låg sjuk med blev av med internet då. Hade sååååå jäkla tråkigt så gick på k-mart och skulle köpa hårfärg och godis. Hittade lite andra roliga saker också rå såklart..

tänkte iallafall göra en liten lista med saker jag saknar mest (och tagit förgivet) :
Att kunna prata i telefon. Det suger å typ gå å handla själv eller så å inte ha nån att prata med.
Lösgodis. Har inte sett nått typ supermarket eller liknande som säljer det. Hittade ett ställe mitt i ett köpcentrum som sålde svindyrt lösgodis. Ochså saknar jag olw chips och dipp.
diskmaskinen.  Jag hann knappt lära känna den innan jag var tvungen att börja handdiska igen.
vanlig jävla sås. Typ bea, brunsås och pepparsås. Massvis med sås. Mhm. 
Ha plats i kylen.  Vi har ett hyllplan i en kyl att förvara våra saker på typ. Och att handla mat som vanligt. Man vet aldrig vad saker ska smaka som man köper.
nätshopping. Ett av mina större intressen. Jag har abstinens. 





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: