accordingtolina.blogg.se

en månad

DATE: 2014-12-03 - 09:07:00
Svindålig bild när jag försöker flaira, men det var den ända jag såg någorlunda normal ut i ansiktet på.
 
Idag har vi vart här i sydney i en månad. Ibland känns det som så, ibland känns det som en vecka och ibland som skitlänge. Jag ångrar iallafall inte en sekund att jag har åkt för bara på den här månaden har jag gjort saker jag trott att jag inte kan eller som jag tror att jag kan men inte vågar. Jag har utmanat mig själv, små steg i taget. Och det känns så jäkla kul. Men jag saknar mina käraste, jag saknar att prata med dom. Är det något som är jobbigt med att vara på andra sidan jorden så är det tidsskillnaden...
 
Nu ska jag hoppa in i duschen sen lägga mig i sängen, plugga och svulla godis.
hejs!
 
 
+ Anonym
2014-12-03 | 09:32:14

Saknar dig så mycket , älskade dotter

Svar: saknar dig med! ♡
Lina Öman

+ caroline
2014-12-03 | 11:17:59
http://carrostyle.devote.se

Men åhh så roligt!!

Svar: Ja, de äre verkligen :)
Lina Öman


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: