accordingtolina.blogg.se

a different christmas

DATE: 2014-12-27 - 14:53:10

(24e) Ja, annorlunda jul var det allt! Den spenderades i bondi, Åt väääärldens godaste grillmat, hade ganska tråkigt väder men det gick att sitta ute, drack öl och vin, spelade nått konstigt guys vs girls spel och åkte hem i ändå lagom tid och la oss.

(25e, riktiga julafton här) var så hiimla seg och trött i kroppen hela dagen även fast jag inte var ett dugg bakfull. Att sminka sig lät bara jobbigt och duscha ännu värre.. men jag röck upp mig tillslut så vi begav oss till mot en bekant där dom hade en liten hemmafest men käkade först hamburgare på oporto och kollade på när regner ööste ner. Vi drack vin och hade julklappsbyte. Jag fick nästan ett kilo m&ms och det var totalt opersonligt men det var lycka att ändå få öppna en riktig julklapp. Vi gick hem innan tolvslaget och la oss i sängen och kolla på breaking bad. #gamlagiftaparet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: