accordingtolina.blogg.se

15 december

DATE: 2014-12-15 - 13:20:15
Idag har det vart en annorlunda dag här i sydney. idag fick jag en reality - check att jag faktist är kvar här på samma jord där allt inte bara är bra. För lite så har det känts sen vi kom. Att allt bara är bra. Att människor är snälla och trevliga. Att alla vill dig ändå väl. Jag har inte vart lika deprimerad på livet och människor. 

Men idag sprack min lilla bubbla. Idag slungades jag tillbaka till verkligheten och once again förargar jag mig över mänskligheten och hur hemska människor det faktist finns, överallt. Det ligger lixom där i bakhuvudet alltihop även om man själv är säker. Och tiden det tog att inse att det här är allvar, att det faktist händer här i närheten och att man faktist inte vet hur det kommer sluta. 

För även när dom här människorna kommer ut så kommer det alltid finnas där i dom. Och det gör mig så arg. Att såna här saker bara inte går över även om man är fri.  
Och det spelar ingen roll hur mycket du tycker en sak, hur stark och rätt du tycker att din åsikt är, du har aldrig någonsin rätten att förstöra någon på grund av det. 

Human Kind
- be both.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: