accordingtolina.blogg.se

“We can shoot rockets into space but we can't cure anger or discontent. ”

DATE: 2013-03-10 - 13:47:59
Goddag! Ligger i soffan görslö efter gårdagens utgång och är nå fruktansvärt hungrig. Måste ta mig i kragen och kliva upp härifrån, tror jag ska göra nå sallad med kyckling. Gaaaaah vad hungrig jag är. Och imorgon börjar jag skola, läääängtar. Ska lätt va bäst i klassen för omväxlingens skull!
 
Min bästaste finaste pojkvän köpte löshår åt mig, så blir till att förlänga håret nått tag! Ska bli så roligt med lite förändring med tanke på att jag haft samma frisyr since forever, eftersom jag är så jäkla feg. Gruvar mig till och med för att förlänga det, haha. Men det kommer bli såååå fiiint... hoppas jag.
(Bild från weheartit)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: