accordingtolina.blogg.se

vi sa vi ska gå långt, vi sa vi hatar stället.

DATE: 2013-03-15 - 23:01:18
Inte trodde då jag att jag skulle sitta i en lägenhet i Bergsjö med min finaste älskling som spelar tv-spel medans jag pluggar en Fredag kväll. Det hade jag då aldrig gissat på om du hade frågat mig för ett år sedan.. Eller igår. Haha. Men när motivationen är framme ska den användas såklart. Har gjort hälften av läxan som ska va inne på Söndag, men tänker göra klart allt nu så jag slipper tänka på det. Oh my god I am good.
 

 
Dom kommer säga du är fri men det är bäst du stannar kvar
att du får välja vad du vill men det blir någons annans val
kan inte kalla det för tvång för vi har samma plan
vi är som bäst när vi tvingas slåss för varje andetag.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: