accordingtolina.blogg.se

Lindex

DATE: 2013-03-06 - 20:53:00
Som vanligt när jag är uttråkad så sitter jag och kikar runt på en massa kläder och nu kikade jag även på Lindex nyinkommna. Det är sällan jag är inne där eftersom man sällan hittar något förutom smycken och smink, men nu blev jag positivt överraskad, söta peplums och riktigt snygg skinnväst, massa fint hade dom ju. som vanligt kliar det i fingrarna ( hoppas på att det är nagellacket som torkar..) Men nej, nu är det shopping-stop!
 
Och med det kan jag också säga att jag håller på att sluta röka. Och istället för att bli skitsur som jag vanligtvis brukar bli så känner jag mig faktist normal mesta delen av tiden, men på kvällarna blir jag lite depp och överkänslig. Hoppas att det går över, haha. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: