accordingtolina.blogg.se

Don't be hard on yourself, don't put pressure on yourself, life is just a chain of experiments and results, and you'll be perfect when you're dead.

DATE: 2013-03-04 - 18:56:42
Hej världens tråkigaste blogg, hur kommer det sig att du är det?
Jo, för att jag aldrig tar några trevlig bilder och har skitlite att säga. Men kan iallafall säga att jag börjar plugga den 11e, som jag har längtat! Nu blir det fan all in or go home, ska fan bevisa att jag kan. Att jag vill. För alla som hela tiden tror på mig men framförallt, för dom som inte gör det. 

Har haft en jättebra helg, för en gång skull så gick den inte sådär supersnabbt som den har en tendens att göra. Men tyvärr är ju alla helger för korta eftersom att när den är över så innebär det att älskling åker och jobbar. 
Ska ta och städa upp lite här hemma, är så sugen på att göra om här men vet inte hur.. Även fast jag gillar den här lägenheten så är den jävligt tråkig när det kommer till att förändra. Helst av allt skulle jag vela ha ett stort hus att dona i, det är ju fan drömmen. Och som man säga, den som väntar på något gott väntar fan alltid för länge.
 
Går alltid in på members när jag får mail därifrån, och tack gode gud att alla solglajjer var slutsålda på den här kampanjen annars hade det nog hänt en olycka.. Helt kär i dessa tre.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: