accordingtolina.blogg.se

Detta hår som man aldrig blir nöjd med..

DATE: 2013-03-07 - 19:06:52
Funderar starkt på att förlänga mitt hår med mikroringar. Löshåret jag beställde med clips visade sig vara den sämsta skiten ever, var alldeles för lite och tunt hår. Skulle haft dubbla så hade det säkert funkat. Men hade vart perfekt nu till våren/sommaren att ha en ständig hårförlägning och vill inte bränna fast det så skulle vara mikroringar i sånnafall. ÅÅÅÅÅHH jag vill!
Bild från Happyhair.se
 
+ ADARAS.se
2013-03-09 | 23:15:38
http://adaras.se

Vill du tävla om grymma sminkprodukter och samtidigt hjälpa mig vinna en tävling? Skulle betyda såååå mycket om du stöttar mig :D
http://adaras.se/2013/march/naglar-i-eurovision-song-contest-anda.html#comment
Ha en fin kväll! Kram <3

+ Emelie
2013-03-10 | 01:26:31

Microringar är det sämsta man kan ha.. Metallen sliter och de lossnar direkt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: