accordingtolina.blogg.se

We can build a spaceship

DATE: 2013-04-05 - 08:16:28
Riktig housewife varning idag, klockan är lixom strax efter 8 och jag håller på å B A K A R. Whuttafuck lixom. 
Blir kokostoppar och vanlijbullar, mumma! Sen ska jag ner på kiosken och hämta ut grejer från Bikbok, i can't wait! 
Hoppas att allt passar, vilket det inte så ofta gör helt ärligt. Efter det ska jag putsa alla fönster, vilket kommer bli creepy eftersom att jag drömde inatt att jag putsa fönsterna och höll på att ramla ut heeela tiden, kände verkligen svindeln. Så jävulskt snuskigt. Sen var det halva reapriset igår på Jotex, så beställde två påslakanset, så dom kommer väl till veckan, blev knappt 300 kr för dom här två. Även att det är färg på dom, vi som nästan bara har svart och vitt. Alex vela ha dom gröna. Och i ett förhållande måste man ju mötas halvvägs ibland, eller hur?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: