accordingtolina.blogg.se

And when I first met you, I never would have imagined that I would have such strong feelings for you. I never would have thought that I would have dreams about you or miss being by your side, or get butterflies in my stomach when someone mentions your name. When I first met you, I never thought it'd get this far.

DATE: 2013-04-28 - 13:50:15
Den här helgen bara flög iväg, jag som väntat på den hela veckan..Fredags så var vi ut på Olles, vilket var kul! Lite sämre dagen efter när man vela spola tillbaka tiden och kanske inte druckit den där sista ölen. Men ack för å va efterklok. Så igår var man inte i sitt bästa skick, men åkte till mamma och gratta min brorsdotter som fyllde 9 i Fredags, så det vart tårta, kakor och kaffe där. Resten av Lördagen, ja, jag låg väl i soffan mestadels. Och nu är det Söndag, ikväll åker älskling och jobbar. That sucks. Men på Tisdag kommer  han hem igen så jag överlever nog. Nu ska jag ta och diska, hörs later nån gång. Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: